دانلود جزوه اورولوژی خوش سیرت pdf (رایگان)

دانلود جزوه اورولوژی خوش سیرت

جزوه اورولوژی دکتر خوش سیرت

این جزوه اورولوژی توسط استاد خوش سیرت تهیه شده و به صورت فایل PDF در اختیار شما قرار می‌گیرد. این جزوه شامل دو بخش است، یکی با 80 صفحه و دیگری با 58 صفحه که هر دو دارای کیفیت عالی هستند، با نوشته دستی و قابل خواندن. این جزوه به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید آن را برای مطالعه و یا مرور مفاهیم مورد نیاز خود دانلود کنید.

استفاده از جزوه اورولوژی استاد خوش سیرت می‌تواند به شما در درک بهتر مفاهیم و دانش مربوط به این حوزه کمک کند. این جزوه با دقت و دانش تهیه شده است تا به شما در یادگیری بهتر و موثر کمک کند.

برای دانلود این جزوه اورولوژی استاد خوش سیرت، به لینک زیر مراجعه کنید:

 

دانلود فایل

 

 

این جزوات مباحث زیر را شامل میشوند:

اورژانش های اورولوژی / ارزیابی بیماران اورولوژی / عفونت های غیر اختصاصی ادراری / عفونت های ادراری اطفال / بیماری های مقاربتی / پیوند کلیه / برگشت ادرار از مثانه به حالب (رفلاکس) / اختلالات کلیه و محل اتصال حالب به لگنچه / شب ادراری / فیستول های سیستم ادراری تناسلی زنان / اختلالات ادراری در زنان / سل دستگاه ادراری تناسلی / شیستوزومیازیس دستگاه ادراری / کیست هیداتیک دستگاه ادراری / مثانه عصبی / مثانه عصبی و اختلالات اداری در اطفال / سنگ های ادراری / درمانهای مداخله ای در سنگ های ادراری / بزرگی خوش خیم پروستات / سرطان پروستات / سرطان سطحی مثانه / تومورهای کلیه / سرطان بیضه / پاتوفیزیولوژی ناباروری در مردان / پاتوفیزیولوژی اختلال نعوظ / ناهنجاریهای مادرزادری دستگاه تناسلی خارجی در مردان / اکستروفی ایسپادیاس

 

 

اورولوژی یکی از زیرشاخه‌های پزشکی است که به تشخیص و درمان اختلالات و بیماری‌های مربوط به سیستم ادراری و تناسلی مردان می‌پردازد. این تخصص به بررسی و مدیریت مشکلات ادراری و تناسلی، از جمله عفونت‌های مجاری ادراری، سنگ‌های کلیه، بیماری‌های پروستات و سرطان‌های مرتبط با اعضای تناسلی مردان می‌پردازد.

 

دانلود جزوه اورولوژی رایگانpdf

اورولوژیست‌ها از تجهیزات پزشکی مدرن برای تشخیص و درمان مشکلات اورولوژی استفاده می‌کنند. این شامل انجام آزمایش‌های تصویری مانند سونوگرافی، رادیوگرافی، و سی تی اسکن، و همچنین انجام آزمایش‌های خون و ادرار، و نواحی دقیق تر با استفاده از روش‌های تصویربرداری پیشرفته مانند رزونانس مغناطیسی(MRI)  می‌شود.

 

اورولوژیست‌ها همچنین درمان‌های مختلفی را برای اختلالات اورولوژی ارائه می‌دهند، از جمله داروها، جراحی‌های کوچک تا بزرگ، و روش‌های درمانی دیگر مانند لیزر و تراشه کلیه. همچنین، آنها مشاوره و راهنمایی به بیماران درباره پیشگیری از بیماری‌ها و بهبودی بعد از درمان ارائه می‌دهند.

 

 

 

لینک های مرتبط:

دانلود جزوه خلاصه [رادیولوژی] دکتر یزدانی - دانشگاه صنعتی امیر کبیر | توضیح جامع و کامل مباحث - pdf

دانلود جزوه درس رادیوبیولوژی - pdf - دانشگاه علوم پزشکی| شامل 12 جلسه کامل -

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پيوندها
Designed By irjozveh Copyright © 2020