دانلود 3 نمونه فرمول بندی شناختی رفتاری cbt (کیس فرمولیشن) - word + فرم چک لیست

نمونه آماده فرمول بندی شناختی رفتاری ( نمونه مصاحبه cbt )

نمونه آماده فرمول بندی شناختی رفتاری ( نمونه مصاحبه cbt )

این محصول شامل سه نمونه فایل فرمول بندی است که برای بیماران اختلال اجتماعی و افسردگی اساسی نوشته شده است. با دانلود این فایل‌ها به صورت فایل Word، به راحتی می‌توانید تا حدودی با روش نوشتن و پر کردن فرم بیمار آشنا شوید و راهکارهای بهبود و درمانی جدید را کشف کنید.

 

دانلود فایل

 

 

 

فرمول بندی شناختی رفتاری  (CBT) به عنوان یک روش درمانی و مشاوره‌ای، به طور گسترده با مصاحبه CBT (Cognitive Behavioral Therapy) ارتباط دارد. در واقع، CBT معمولاً شامل یک فرآیند مصاحبه ساختار یافته است که بر اساس اصول و تکنیک‌های فرمول بندی شناختی رفتاری تأسیس شده است.

 

مصاحبه CBT به منظور شناخت و تغییر افکار منفی و الگوهای رفتاری نامناسب استفاده می‌شود. در این مصاحبه، مشاور با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند تفکر تحلیلی، آموزش مهارت‌های مدیریت استرس، و تمرین‌های خانگی، به فرد کمک می‌کند تا الگوهای منفی رفتاری خود را شناسایی کرده و آن‌ها را تغییر دهد.

فرمول بندی شناختی رفتاری یک روش درمانی و مشاوره‌ای است که بر اساس ایده‌ها و مفاهیم از روان‌شناسی شناختی و رفتاری تأسیس شده است. این رویکرد، به عنوان یکی از روش‌های معتبر و موثر در حوزه روان‌شناسی بالینی شناخته می‌شود و برای درمان اختلالات روانی مختلف، از جمله افسردگی، اضطراب، اختلالات خوردن، وابستگی، و اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان استفاده می‌شود.

در این روش، مشاور یا روان‌شناس با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند مشاهده، تفکر مثبت، آموزش مهارت‌های ارتباطی، و تغییر رفتار، فرد را در مسیر بهبود و درمان هدایت می‌کند. از جمله اصطلاحات تخصصی در این روش می‌توان به افکار انفعالی، تفکرات خودکارآمدی، تفسیرهای نادرست، و مهارت‌های حل مسئله اشاره کرد.

 

 

 

لینک های مرتبط:

دانلود کلید تست نئو 240 سوالی -[ کلید نمره گذاری + تفسیر آزمون + پرسشنامه + پاسخنامه] -کامل ترین مجموعه pdf - word - ppt

دانلود آزمون هوش وکسلر کودکان| راهنمای اجرا، نمره گذاری و تفسیر و نکات + نمونه جرا شده و فرم ها// مجموعه فایل pdf-word-ppt

دانلود آزمون mmpi فرم بلند و کوتاه | تفسیر و تحلیل کامل (کلید نمره گذاری + پرسشنامه + فرم خام پاسخنامه + پروفایل)

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پيوندها
Designed By irjozveh Copyright © 2020