دانلود جزوه {قارچ شناسی} دانشگاه تهران (کامل)- pdf

جزوه رایگان قارچ شناسی دانشگاه تهران

جزوه قارچ شناسی دانشگاه تهران

 

این جزوه در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1399 تهیه شده است و مرور و مطالعه آن برای آزمون علوم پایه و ...  مناسب می‌باشد. ، محتوای جزوه شامل 118 صفحه می‌باشد. فرمت فایل آن پی دی اف  PDFاست و حجم آن 12 مگابایت است. این جزوه تایپی است و  از کیفیت بالایی برخوردار می باشد همچنین همراه با عکس‌های فراوان (رنگی) و نمونه‌سوالات مفید ارائه شده است.

 

دانلود فایل

 

 

 

درس قارچ‌شناسی یکی از دروس مهم و پرکاربرد در رشته‌های پزشکی است که به مطالعه و شناخت گونه‌های مختلف قارچ‌ها، ویژگی‌های آن‌ها، اثرات و بیماری‌هایی که ممکن است توسط آن‌ها ایجاد شود، می‌پردازد. این درس در دانشگاه‌های پزشکی به عنوان یکی از دروس اصلی و پایه‌ای مورد توجه قرار می‌گیرد و دانشجویان برای درک بهتر این زمینه و همچنین برای مبارزه با بیماری‌های ناشی از قارچ‌ها، به یادگیری عمیق و جامع در این زمینه نیاز دارند.

 

در این درس، مباحث مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرند از جمله: تاریخچه قارچ‌شناسی، ساختار قارچ، تکثیر و انتقال، تغذیه و رشد قارچ، تنوع زیستی قارچ‌ها، تعاملات قارچ با محیط زیست و موضوعات مرتبط با بیماری‌های قارچی از جمله تشخیص و درمان آن‌ها. همچنین، در این درس به بررسی نقش مهم و کاربردی قارچ‌ها در صنایع مختلف مانند داروسازی، مواد غذایی، کشاورزی و ... نیز پرداخته می‌شود.

 

یادگیری درس قارچ‌شناسی pdf برای دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین روش‌های پیشگیری و درمان بیماری‌های قارچی را درمان بیماری‌های قارچی را یاد بگیرند و در صورت لزوم، به صورت موثر در تشخیص و درمان این بیماری‌ها مشارکت داشته باشند. در نتیجه، دانشجویان پس از گذراندن این درس، مهارت‌های لازم برای مقابله با مسائل و چالش‌های مرتبط با قارچ‌ها را خواهند داشت و می‌توانند در این حوزه به عنوان متخصصان توانمند شناخته شوند.

 

 

 

لینک های مرتبط:

دانلود جزوه [بیوشیمی بالینی] (منابع علوم پایه) | مربوط به دروس علوم پایه پزشکی

دانلود جزوه درس رادیوبیولوژی - pdf - دانشگاه علوم پزشکی| شامل 12 جلسه کامل -

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
پيوندها
Designed By irjozveh Copyright © 2020